A Karácsony margójára...

Az Arámi Miatyánk


Soha nem hallottam a Miatyánknak ezt a változatát ( az általunk ismerten kívül még ismertem a Sahaj változatot ) de az Arámit még nem, addig
amíg egy kedves ismerősöm egy meditáció alkalmával el nem mondta.
Nagyon figyeltem minden egyes szavára és nagyon magaménak éreztem.

Gondoltam megosztom itt Nektek, fogadjátok nagy szeretettel, legyen ez a Góbémeditáció Karácsonyi ajándéka :-)


Kozmosz Anyja-Atyja,

Te teremtettél mindent,
ami a Fényben mozog.
Gyűjtsd egy pontba fényedet
mibennünk!
Teremtsd most meg 
egységed uralmát, hogy
a Te Egy-Vágyad
a miénkkel cselekedjék,
miképpen minden fényben,
akképpen minden alakban is!
Minden nap add meg nekünk,
amire szükségünk van 
kenyérben és szellemi látásban!
Oldd ki hibáink szálait,
melyek kötve tartanak minket,
amiként mi is eloldozzukazokat a kötelékeket,
melyekkel másokat tartunk!
Egyesítjük a Mennyet és a Földet.
Teljesítjük igazi célunkat 
a Szeretet hatalmát megcselekedni,
amely korról korra megújul.
Hittel és bizalommal megpecsételve 
egész lényünkkel megerősítjük mindezt.
A Mén, Amely Ő, a Menny



Ha gondolod itt meghallgathatod arámiul, csak engedd áramolni a szavakat, vibrációkat és ha nem tetszene kérlek bocsáss meg nekem :-)






Áldott, békés Karácsonyt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...