Könyvajánló a hideg januárra

vidd hírét az igazaknak

Vándorút az Ausztrál pusztában


Ha az a fajta góbé vagy, aki nem szeret idegen tájakon kalandozni, mert úgy is vissza kell jönni alapon, új kultúrát, embereket, ízeket megismerni akkor ezt a könyvet NEM ajánlom!

Én teljes mértékben megértlek, én is nagyon szeretem a szalonnát, a kürtőskalácsot s a jó borvizet, de én imádok utazni, ismerkedni, kóstolgatni. Amikor ezt nem tehetem meg olyan objektív okokból mint például a pénz, akkor veszek egy jó könyvet vagy letöltöm az internetről s begubózok a jó meleg szobámba.


Marlo Morgan
A hideg januárra egy rövidke könyvet ajánlok Neked, ami annyira izgalmas, hogy biztosan magával ragad.
A könyv szerzője Marlo Morgan, egy elvált, ötvenes éveiben járó, "csípd meg-fogd meg" doktornő, aki úgy dönt, hogy összepakol és otthagyja egy rövid időre a jól működő magánrendelőjét. A rövid idő kissé hosszúra nyúlik, ugyanis négy hónap lesz belőle amit Ausztrália kietlen pusztáján tölt az őslakosokkal. A szerző a saját élettapasztalatát osztja meg az olvasókkal és van egy FONTOS üzenete az emberiséghez.

Ez a (ki)rándulás, testileg-lelkileg a szó szoros értelmében kirángatja a korábbi materialista, amcsi életéből és a primitívnek vélt emberektől annyit tanul, amennyit korábban még a doktorijára sem.


Most eszembe jutott valami, amit egy csomakőrösi ismerősöm mondott pár éve, amikor nála voltam egy meditációs hétvégén. Én előszőr jártam Csomakőrösön és elvarázsolt a Kőrösi Csoma Sándor emlékszobája. Nagy tiszteletet éreztem iránta, hogy ekkora utat megtett.
Beszélgetünk, s Árpi egyszer azt mondja:
"Ó hát ide külföldről is jönnek, érdeklődnek, kutatják az életét, de a falusiak, azt mondják, hogy azért ment el Csoma Sándor mert nem fért a fogára a pityókaszedés, a munka" :)

De Marlo Morgannek jól menő vállalkozása van és sikeres, mégis valami hiányzik az életéből. Valószínüleg Kőrösi is azért vágott ekkora útnak, mert kereste azt a mozaikdarabot az életéből, amit a világ másik oldalán talált meg. Ahogy a könyv szerzője is, aki gyakorlatilag az egész életét újraértelmezi, a hétköznapi, már reflexszerűen végzett cselekvésektől kezdve, mint például: a járás, evés, hallás, beszélgetés egészen a finomabb szintű dolgokig mint a természetre hangolódás vagy a telepatikus kommunikáció. Az  őslakosok segítségével megtalálja önmagát de óriási felelősség hárul rá. Egyfajta "Mentsük meg a világot!"  SOS üzenetet kell minél több embernek eljutasson.


út a pusztába

Hogy miért s hogyan mentheti meg Marlo Morgan a világot? 

Például úgy, hogy ír egy könyvet, amelyben leírja, hogy mások mit tettek, hogy nem jutottak olyan helyzetbe, hogy meg kelljen mentsék a Földet, sőt egész harmóniában éltek a Földdel, egymással és önmagukkal.

S mit tehetek én vagy te ez ügyben? 

Hát... kezdjük a szelektív hulladékgyűjtéssel, az áram és a víz spórolásával egészen a meditáción túl, az óperenciás szeretetkiáramoltatásáig és még azon is túl... :)

A könyvet innen tölthetitek le:
http://www.scribd.com/doc/13626303/Vidd-hiret-az-igazaknak

Jó kikapcsolódást illetve bekapcsolódást kívánok a Földmentő projektbe!

Bea

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó könyv. Mindenkinek csak ajánlani tudom.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm,megbirkózom az idővel.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, hogy figyelmünkbe ajánlottad ezt a remek könyvet!
    Meleg szívvel ajánlom mindenkinek!

    Tanulságos, elgondolkodtató, izgalmas és humoros. Engem mélyen megérintett.
    Még egyszer köszönöm. :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...