Mi az a Karácsony?

Szia!

Gondoltam írok neked és megkérdezek pár dolgot, mert van itt valami amit nagyon nem értek. Hátha te tudod a választ.

Nem tudom emlékszel-e rám, írtam már korábban, hogy csak nemrég érkeztem a Földre, szóval nekem nagyon nem világos, hogy mi ez a kalácsom, vagy kalászom vagy, hogy is mondta anya ...ja, nem a kalácsot azt mama sütötte, aztán apa megette, hanem Karácsony. Igen, ez volt az a szó Karácsony!
Mi az a Karácsony?
Annyiszor mondogatták a felnőttek és az unokahugaim is ezt a Karácsonyt, de én nem tudom az mi?
Bazsi, a kis góbé
Hm...töröm a fejem...

Valami angyalokat is emlegettek, mondjuk azokat ismerem, mert én minden nap találkozok velük, miután elalszok velük szoktam jókat játszani.

Kíváncsian várom a holnapot, mert anya azt mondta, hogy holnap lesz az az izé, az a Karácsony vagy mi és kell készülni rá. Mondjuk én azt se tudom, hogy mi az a készülni, csak azt látom, hogy most kevesebbszer vesz ölbe, mert sok a dolga.
Annyi mindent készít! De minek? Ezek a felnőttek annyit sem tudnak, hogy a meleg tejnél finomabb nincs!

Na mindegy, meglátjuk aztán, addig is alszok egy jó nagyot.

Ja, ha tudod, hogy mire jó az a Karácsony, írd meg nekem légyszíves!

Köszi!

Bazsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...