Filmajánló 1

Na szevasz!


Hogy vagy csak nem unatkozol? Jó neked, nekem kitörülték mostanában a szótáramból ezt az igét. :-)
De ha mégis így állna nálad a helyzet, van egy igazán jó filmajánlatom a számodra!

Én nagyon szeretem ezt a filmet. Először körülbelül úgy öt-hat éve láthattam, azóta jó párszor már megnéztem, de úgy gondolom még mindig egy jó spirituális film. Ezt nem játszották és most sem nagyon vetítik a mozikba. Biztos azért mert nem játszik benne Chuck Norris :-)
Ha idáig nem nagyon vágtad az energiákat főleg a kundalini energiát, egót, dominanciát akkor pont NEKED való ez a film!

Itt van segítségül, hogy rágyere, egy gyönyörű tájkép. Na hol lehet ez?
Ez Peru! A történet nagyrésze a perui őserdőben zajlik.

Na kiváncsifáncsi vagy, hogy melyik filmről van szó???

Még egy kicsit akkor húzom az időd és a türelmed, a pszichológusok szerint így jobban értékelik az emberek a dolgokat...


Ő pedig a történet főszereplője, John, egy amcsi történelemtanár, aki a véletlenek sorozataként Peruba kerül és résztvevője lesz kilenc ősi, eddig titkolt, az egész emberiség felemelkedését segítő dokumentum felkutatásában. ITT elolvashatod, mind a kilenc dokumentumot.



Kalndfilmnek van titulálva, de a spirituális mondanivalója szerintem fontosabb. Mindenképp egy olyan film, amit a szíveddel kell nézz, mert különben unalmasnak s talán egy kicsit gagyinak is tűnhet.

A film címe pedig nem más mint a Mennyei Prófécia (The Celestine Prophecy).
Most kiáltottál fel, hogy "Jaj én ezt már láttam!" akkor bocsi, de ha nem...





Jó utat Peruba, remélem találkozunk! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...